کد خبر: 297284
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک تمدید شد

مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک که از اسفند سال گذشته با شعار "دست های پاک نجات بخش زندگی" شروع به کار کرده بود تا پایان مرداد ۱۳۹۹تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان طی خبری از تمدید این مسابقه خبر داد

زره‌ساز در این خصوص گفت: مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک که از اسفند سال گذشته با همه‌گیر شدن ویروس کرونا شروع به کار کرده بود به دلیل استقبال بالای مخاطبین و همچنین برگزاری همزمان نشست بین‌المللی دست‌های پاک در مشهد که از سوی دانشگاه‌های ژنو درآبان ماه، این مسابقه تا پایان مرداد۱۳۹۹ تمدید شد.

مدیرکل کانون در ادامه گفت: مهمترین راه انتقال بیماری ها از طریق دست‌ها است و این مسابقه تلاش دارد تا شعار "دست های پاک نجات بخش زندگی" را که یک شعار بین‌المللی است در سطح جامعه تبیین کند.

زره ساز گفت: با بردن این مسابقه به دل خانواده‌ها بخصوص کودکان و جوانان سعی در فرهنگ‌سازی این شعار داریم.

شایان ذکر است کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ ساله در بخش ملی و بین‌المللی تا پایان مرداد ۱۳۹۹ می‌توانند نقاشی‌های خود را با تکنیک آزاد در صفحه ویژه مسابقه در پرتال اینترنتی کانون به نشانی paintfest.kpf.ir بارگذاری کنند.

قرار است به برگزیدگان این مسابقه در بخش ملی دیپلم افتخار، نشان مسابقه، دوچرخه و کتاب آثار برگزیده و در بخش بین‌الملل دیپلم افتخار، نشان مسابقه و کتاب آثار برگزیده اهداء شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =