تشکیل نخستین جلسه‌ی شورای اقامه‌ی نماز کانون استان اردبیل در سال ۱۳۹۹

نخستین جلسه‌ی شورای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان اردبیل در سال ۱۳۹۹، روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضا در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان در نخستین جلسه‌ی ستاد اقامه نماز این اداره کل در سال ۱۳۹۹ که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، با آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات در ماه پُرفیض رمضان، در خصوص اهمیت ادای نماز اول وقت و همچنین برنامه‌ریزی مراکز فرهنگی هنری برای سال جدید، سخن گفت.

احدزاده تأکید کرد: تمامی مراکز باید به نحو احسن در برگزاری مراسم مذهبی، به‌ویژه در عرصه فرهنگ توسعه و ترویج نماز کوشا باشند و آن را سرلوحه اعتقادی برای مربیان و اعضای کودک و نوجوان قرار دهند.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری مهرواره نیایش و تعالیم دینی، اظهار امیدواری کرد که این مهرواره در نیمسال دوم برگزار شود.

سپس داریوش علومی، معاون فرهنگی طی سخنانی با اشاره به برگزاری مهرواره نیایش در مهرماه، به تشریح چگونگی برگزاری آن پرداخت و گفت: این مهرواره در بخش فرهنگی پیش‌بینی‌شده است و در سه بخش نشریه‌ی دستی و الکترونیکی، پژوهش و کتاب سازی با همکاری تمامی مربیان استان و با مشارکت حداکثری اعضای کانون استان برگزار خواهد شد.

در این جلسه، فاضل درخشان، دبیر اقامه نماز کانون استان، گزارشی از عملکرد این ستاد در اداره کل و مراکز در طول سال ۱۳۹۸ ارایه کرده و ادامه داد: این گزارش در قالب سامانه سجاده توسط مسئولان شهرستانی تکمیل و به‌موقع به ستاد اقامه نماز استان ارسال‌شده است.

درخشان سپس با تشریح برنامه‌های سال ۱۳۹۹، از تداوم همکاری این اداره کل با ستاد مرکزی اقامه نماز استان برای پیگیری آموزش مربیان با موضوع اُنس بیشتر کودکان و نوجوانان با نماز در مراکز کانون خبر داده و خواستار تلاش و پیگیری‌های بیشتر اعضای شورا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =