کانون پرورش فکری مکانی مقدس و ارزشمند است که برای آینده کشور اسلامی نیروسازی می‌کند

بهناز ضرابی‌زاده به همراه تنی چند از همکاران خود در دفتر کار معاون سیاسی‌امنیتی استانداری حاضر شد و فعالیت‌های کانون را در ایام قرنطینگی تشریح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دفتر کار مصطفی آزادبخت، با وی به گفت‌وگو نشست.
در این دیدار که معاونان و کارشناسان کانون او را همراهی می‌کردند، ضرابی‌زاده فعالیت‌های صورت ‌گرفته در ایام قرنطینگی و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری را تشریح کرد.
در این جلسه مصطفی آزادبخت بعد از استماع گزارش مدیرکل کانون، ضمن تشکر ویژه از وی و همکاران ساعی و پرتلاش کانون پرورش فکری، کانون را مکانی مقدس و ارزشمند خواند که برای آینده‌ی کشور اسلامی نیروسازی می‌کند و می‌تواند با جاری و ساری کردن فرهنگ غنی اسلامی، جهت پیشبرد سیاست‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کند و کودکان و نوجوانان، این آینده سازان مملکت اسلامی را برای سکان‌داری آینده‌ی کشور آماده نماید.
وی به پروژه‌های نیمه‌تمام کانون اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های استاندار همدان به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است و ما از این فرصت استفاده کرده و تلاش می‌کنیم از این طریق کانون را کمک کنیم.
در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های ضرابی‌زاده، کانون را یکی از مکان‌های خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان برشمرد و از اهمیت بسیار بالای این دستگاه فرهنگی سخن گفت. دکتر نادری‌فر بیان کرد: با وجود جایگاه ویژه و مهمی که کانون در بین خانواده‌ها دارد خوب است به مسئولان کشوری کانون پیشنهاد خارج شدن مهدهای کودک از زیر نظر بهزیستی ارائه گردد تا کانون پرورش فکری عهده‌دار این مسئولیت گردد.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک عید سعید فطر و قدردانی از معاون سیاسی امنیتی که با وجود مشغله‌های فراوان این فرصت را در اختیار کانون قراردادند، گزارش مبسوطی از فعالیت‌های پیک امید مجازی به سمع و نظر حاضران رساند.
وی هم‌چنین از دغدغه‌های کانون نسبت به پروژه‌ی نیمه تمام شهرک مدنی سخن گفت و خواستار کمک هرچه بیشتر استانداری جهت تکمیل و تجهیز این مرکز فرهنگی هنری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =