کانون پرورش فکری مهم‌ترین نهاد تأثیرگذار در افزایش کیفیت زندگی شهری است

نشست مشترک مدیرکل کانون استان بوشهر با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در خصوص ادامه همکاری و افزایش سطح کیفی و کمی فعالیت های کانون این شهر مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیر کل کانون روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه نشستی با علی مقاتلی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر داشت. در این نشست سمیه رسولی ضمن تقدیر از مجموعه شرکت عمران در احداث این بنا گفت: هر قدمی که برای کودکان و نوجوانان برداشته می شود خشتی برای آخرت و آیینه روشنی برای کودکان و نوجوانانی است که آینده سازان کشور خواهند بود.

رسولی در ادامه: با توجه به رسالت خطیر کانون در شکل‌دهی به شخصیت کودکان و نوجوانان و توسعه فرهنگ، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آینده کشور را تضمین می کند و اگر می خواهیم این راه ادامه دار و ایمن باشد باید زیر ساخت های فرهنگی وجود داشته باشد.

وی افزود: هرجا که کانون بتواند نقش هرچند کوچک در توسعه فرهنگی ایفا نماید همراهی و هم‌فکری خواهیم نمود و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

در این نشست مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: ایجاد حس نشاط در شهروندان و احساس امیدواری برای مردم هدف اصلی ماست. مقاتلی افزود مباحث فرهنگی و اجتماعی و احداث فضای مناسب در دستور کار شرکت های عمران شهرهای جدید قرار گرفته و در این خصوص شاهد اتفاقات مهم و تاثیر گذاری چون احداث مجتمع فرهنگی و هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید عالیشهر بوده ایم.

وی با اشاره به آمادگی برای آیین افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته چهارم خرداد ماه،ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید عالیشهر اولین مرکز در شهرهای جدید کشور است و می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین نهادهای تأثیرگذار در افزایش کیفیت زندگی شهری قلمداد کرد.

در این نشست از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری مرکز جدید صحبت شد و  در ادامه  از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر عالیشهر بازدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =