ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته‌ی مقاومت و پیروزی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در فضای مجازی هفته‌ی مقاومت و پیروزی را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‎برنامه‌های هفته‌ی مقاومت و پیروزی در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون در روزهای مقاومت و پیروزی با حضور در فضای مجازی و گروه‌های ارتباطی با اعضا برنامه‌های گوناگون، با هدف آشنایی اعضا با ادبیات پایداری و ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرات روزهای حماسه و فتح را مرور کردند.

معرفی وقایع، ایام و شخصیت نخستین فعالیت‌های مراکز برای اعضا بود و در ادامه قصه‌گویی، کاردستی، مسابقه، معرفی کتاب، برپایی ایستگاه نقاشی و شعرخوانی دیگر فعالیت‌هایی بود که همراه با اعضا انجام شد.

در برخی مراکز نیز مربیان با ارسال خاطره‌هایی از ایثارگران به گروه‌های ارتباطی برخی از زاویه‌های متفاوت دوران دفاع مقدس، به ویژه فتح خرمشهر را، برای اعضا بازگو کردند.

قابل ذکر است مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو ایرانشهر، شماره یک و دو زابل، نیمروز، شماره دو و پنج زاهدان، بزمان، چابهار، سرباز، بمپور، سیار روستایی و پستی زابل از جمله مراکزی بودند که این فعالیت را همراه با اعضا انجام دادند.

گفتنی است با توجه همه‌گیری ویروس کرونا فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح فضای مجازی به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =