کد خبر: 297336
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
بازدید 653
موفقیت عضوکانون فارس در مسابقه هنری «همچون پدر، مهربان»

نتایج مسابقه سراسری «همچون پدر، مهربان» در بخش‌های نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، ملیکا جوکار کمال‌آبادی عضو ۱۳ ساله کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز، مقام برتر  در بخش «خط نستعلیق گروه سنی ۸-۱۴ سال» را به خود اختصاص داد.

 بر اساس این گزارش، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس شورای سیاست‌گذاری این مسابقه گفت: در این رویداد هنری که با هدف پاس‌داشت مقام والای شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در زمستان ۱۳۹۸ برگزار شد، بیش از ۲هزار اثر در بخش نقاشی و یک‌هزار اثر در بخش خوش‌نویسی به دبیرخانه ارسال شد.

«قاسم تنها» گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا و آغاز قرنطینه تنها ۲۰ روز پس از فراخوان اولیه و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی بر روند ارسال آثار و مشارکت علاقه‌مندان تاثیر گذاشت اما به لطف خداوند و حمایت‌های مدیران کل استانی کانون آثار قابل توجهی مورد داوری قرار گرفت.

او افزود: مهم‌ترین مسئله برای ما این بود که بتوانیم طبق وعده‌ای که داده بودیم هم‌زمان با روز قدس و سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) که این شهید والا مقام نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام بود، بتوانیم آثار رسیده به دبیرخانه را تفکیک و داوری کنیم که این کار خوشبختانه انجام شد.

به گفته‌ی «تنها» قرار است به زودی نمایشگاهی از آثار برتر بخش خوش‌نویسی و نقاشی این مسابقه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سپس در شهرهای مختلف کشور نیز برای علاقه‌مندان برگزار شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون خاطرنشان کرد: کتابی با همین عنوان «همچون پدر، مهربان» به‌زودی آماده نشر و در سالروز شهادت این سردار سرافراز اسلام با حضور مسئولان کشوری رونمایی می‌شود.

«تنها» در پایان ضمن تبریک به افراد برگزیده در هر بخش خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۱۵ اثر نقاشی و ۴۸ اثر خطاطی برای حضور در نمایشگاه و چاپ در کتابی با همین عنوان آماده انتشار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =