کد خبر: 297349
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
بازدید 225
کانون مامنی برای طرح استعدادیابی طرح شهاب

منصور شریعتی رئیس بنیاد نخبگان گفت:کانون مامنی برای طرح استعدادیابی طرح ملی شهاب برای کشف استعدادهای ذاتی دانش آموزان است.

رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ملی شهاب که  با هدف کشف استعدادهای ذاتی دانش آموزان و هدایت تحصیلی آن در سازمان ملی استعداد های درخشان طراحی شده است، در کانون نیز قابل اجراست،گفت: کانون می تواند محلی برای اجرای این طرح باشد زیرا شیوه های اجرای فعالیت ها و روند پیش روی اهداف کانون با طرح مربوطه منطبق است .

 شریعتی با حضور در مجتمع کانون وبازدید از نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های کانون ضمن اظهار خرسندی از آشنایی با خلاقیت های مربیان و اعضای پر تلاش کانون اظهار داشت: در این بازدید از روند آموزشی موثر کانون که بصورت غیر مستقیم در مراکز جریان دارد اطلاعات خوبی حاصل شد.

وی با تاکید بر اینکه مبحث استعدادیابی و توانمندسازی و جهت دهید باید سرلوحه ی آموزش در مراکز آموزشی باشد،افزود:در حال حاضر به خوبی این امر در کانون و توسط مربیان به اجرا در می آید که جالب توجه است.

وی خاطر نشان کرد:در آینده نزدیک موقعیت فراهم آمده در زمینه ی شناسایی استعدادها و خلاقیت های مربیان نیز در جهت شناسایی مربیان مبتکر و خلاق فراهم می شود.

دکتر سید محمد قلمکاریان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به زیرساخت فعالیت کانون که آموزش غیر مستقیم و استعدادیابی و توانمندسازی اعضا است، عنوان کرد: مسیر ارتباطی با بنیاد نخبگان بسیار هموار است،زیرا اهداف و راهبردهای هر دو اشتراکات بسیاری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =