کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به کلاس آموزشی برای ساختن پویا نمایی تبدیل می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به کلاس آموزشی برای ساختن پویا نمایی تبدیل می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان  پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش فکری در نشستی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه کانون پرورش فکری ظرفیت تولیدات پویا نمایی با محتوا دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اصفهان برای تولید انیمیشن، طراحی پویا نمایی، برنامه های طراحی، قصه گویی، عروسک سازی و.... جهت آموزش به مربیان، اعضاء کانون و همچنین مشارکت در پروژه های کانون آمادگی همکاری دارد.

وی در ادامه هدف از این همکاری را ارتقاء آموزش و توانمدسازی با رویکرد کارآفرینی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های نمایشی و ایجاد پیوند بین دانشجویان و دانش آموختگان با کانون پرورش فکری یکی دیگر ازدستاوردهایی  است که در قالب این همکاری محقق می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد خوراسگان اصفهان ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف توسط مربیان کانون پرورش فکری برای فرزندان پرسنل دانشگاه آزاد با استفاده از فضای دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری برای اجرای پروژه های آموزشی این دانشگاه از دیگر محورهایی است که در این همکاری مدنظر قرار می گیرد.

 ایجاد مراکز علمی برای کودکان و نوجوانان با بهره گیری از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت: استفاده از اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان به عنوان مربی برای همکاری جهت آموزش کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری از جمله نکاتی است که مدنظر کانون پرورش فکری است.

سید محمد قلمکاریان در ادامه به ایجاد مراکز تخصصی با همکاری و استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه در مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان اشاره کرد و گفت: تمام این موارد در تفاهم نامه ای که به زودی بین کانون پرورش فکری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان منعقد می شود مدنظر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =