برگزاری نشست فصلی مربیان فرهنگی کانون گیلان

نخستین نشست فصلی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در سال ۱۳۹۹ بربستر فضای مجازی برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست به‌منظور هدف‌گذاری و ترسیم برنامه‌های کانون در دوره بازگشایی مراکز فرهنگی هنری کانون برگزارشد و طی آن ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی در دستورکار قرارگرفت.

مدیر کل کانون استان گیلان در این نشست، نگاهی به تلاش‌های دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا و هم‌چنین، تغییر سبک‌زندگی افراد جامعه داشت و این امر را فرصتی برای افزایش هم‌گرایی و حرکت در مسیر علم‌آموزی و هم‌گامی با فن‌آوری‌های نوین عنوان‌کرد.

اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان

اسفندیارضیائی درعین‌حال، از هجمه‌های دشمنان انقلاب و استفاده بیگانگان از تمامی فرصت‌ها برای آسیب‌رسانی به ایران اسلامی سخن‌گفت و مدیریت صحیح فرهنگی، خلاقیت، نوآوری و به‌روزرسانی آگاهی‌ها را در مواجهه با دشمنی‌ها راه‌گشا دانست.

دیگربخش صحبت‌های این مدیر فرهنگی به ضرورت‌های بهره‌گیری از فضای مجازی اختصاص‌داشت و وی با فرصت ‌توصیف‌کردن این امکان اظهارکرد: حرکت‌های انقلابی، هم‌گرایی و همت‌ورزی، از اولویت‌هایی است که باید در این مسیر مورد توجه افزون‌تر قرار گیرد.

اشاره به دست‌آوردهای بین‌المللی، ملی و استانی کانون استان، تاکید بر ضرورت خلاقیت‌ورزی و حرکت‌های نوآورانه و درعین‌حال، تلاش هرچه بیش‌تر برای ارایه‌ی خدمات رفاهی به کارکنان، دیگر بخش سخنان اسفندیارضیائی محسوب‌می‌شد.

اوهم‌چنین، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت اعضا و کارکنان را مهم توصیف‌کرد و به تشریح اهداف کانون در ساماندهی نیروهای انسانی پرداخت.

معاون فرهنگی کانون استان نیز از دیگرحاضران در این نشست بود که برنامه‌های کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، به ویژه در حوزه فضای مجازی را برای مربیان تبیین‌کرد. 

ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون گیلان

ضرورت ارائه شیوه‌های خلاقانه، لزوم جذب و پایدارسازی عضو و تاکیدبر مطالعه دقیق شیوه‌نامه‌هاو برنامه‌ریزی دقیق هفتگی مراکز، از دیگر موضوعات موردتوجه ضیاءغیوری به‌شمارمی‌رفت.

بر پایه‌ی این گزارش، ارایه‌ی دیدگاه‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌های همکاران، ازدیگر برنامه‌های این نشست مجازی بود که با بیان مطالبی از سوی اکرم السادات حسینی، کارشناس مسئول فرهنگی و صدیقه تقی‌زاده کارشناس فن‌آوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان همراه‌شد.

اکرم السادات حسینی، کارشناس مسوول امورفرهنگی وهنری کانون
صدیقه تقی زاده، کارشناس کارشناس فن‌آوری اطلاعات کانون گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =