کد خبر: 297369
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بازدید 313
کارگاه های مجازی انجمن نمایش کانون لرستان

انجمن نمایش کانون لرستان به منظور ترویج فعالیت های نمایشی، جذب و ماندگاری اعضا، با دعوت از دو همکار هنرمند و کارآشنای تئاتر کارگاه های خود را با حضور بیش از 165 عضو به صورت مستمربرگزار می کند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون لرستان، باتوجه به شیوع بیماری کرونا وعدم حضور اعضا درمراکز، انجمن نمایش کانون لرستان به صورت مجازی فعالیت های خود را انجام می دهد.
براساس این گزارش: انجمن نمایش کانون لرستان به منظورترویج فعالیت های نمایشی و جذب و ماندگاری اعضا، با دعوت از دو همکار هنرمند وکارآشنای تئاتر وتئاتر عروسکی، گلشن حسنوندمربی مسئول مرکزشماره یک خر آباد و مسلم صالحی مربی فرهنگی مراکز شماره2 خرم آباد و الشتر، مسئولیت آموزش کارگاه ها را به عهده دارند.
این درحالی است که فعالیت های مجازی انجمن نمایش به همت فرزاد زیدی نژاد کارشناس واحدآفرینش های هنری کانون لرستان به تفکیک دو گروه پسران و دختران به صورت یک روز در هفته در حال برگزاری است.
گفتنی است بیش از 165 عضو کانون در این گروه مجازی با مباحث تئاتر و تئاتر عروسکی به صورت بحث و گفت وگوی دو طرفه، مباحث آموزشی، ارسال نمایش ها، و متن های نمایش و... فعالیت می کنند که این گروه ها مورد استقبال اعضا قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =