نشست مشترک مدیرکل کانون گلستان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان

در راستای هم‌افزایی بیشتر، نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش استان گلستان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب، در این دیدار که با حضور الهه مقصودلو، معاون فرهنگی کانون و رضا مبصری، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی همراه بود، با اعلام وجود 29 مرکز ثابت و سیار در استان،گفت: یکی از اهداف این دیدارها هم‌افزایی با بخش‌های غیردولتی و همکاری مشترک می‌باشد.

مدیرکل کانون در ادامه با بیان مشکلات کانون و اینکه لزوم توجه به سنین پایه می‌تواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی جامعه باشد، اظهار داشت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن مربیان متعهد و متخصص و آشنا به  امور کودکان و نوجوانان می‌تواند در راستای انتقال مفاهیم کلان جامعه از منظر فرهنگ، هنر و آماده ساختن آنان برای آینده‌ای بهتر کمک شایانی نماید.

در همین راستا علی محمد چوپانی، رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن گرگان ضمن خوش‌آمدگویی، گفت: آنچه امروزه در جامعه با اهمیت  بوده و نیاز است با جدیت مورد توجه قرار گیرد آموزش مهارت‎های زندگی و اجتماعی به نسل کودکان، نوجوانان و پرورش ذهن خلاق آنها بوده و ضرورت دارد به عنوان شریک فرهنگی برای تحقق آن با برنامه‌ها و سیاست‎های کانون همکاری کرد.

وی همچنین در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مدیرکل کانون، قول مساعد داد.

اهمیت خدمت‌رسانی به مناطق محروم و ضرورت تامین خودرو جهت فعالیت کتابخانه سیار کانون، مسائل و مشکلات کانون در سال 1399به‌دلیل شیوع کرونا، تشریح اولویت تعمیر و بازسازی مراکز فرهنگی هنری گرگان، بندر گز و گنبد و ضرورت جلب حمایت خیرین از کانون پرورش فکری از جمله صحبت‌هایی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =