برگزاری 16 نشست تخصصی مجازی در کانون مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: تا کنون 16 نشست تخصصی مجازی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در این خصوص گفت: با ارسال شیوه‌نامه‌ی برگزاری جلسه‌های مجازی به استان‌ها، از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور؛ فرصت تجربه‌های تازه‌ای برای نوجوانان، مربیان و کارشناسان کانون پدید آمد.

مدیر کل کانون مازندران اظهار داشت: بر همین اساس، در مجموع 6 انجمن تخصصی شامل: انجمن‌های: ادبی- قصه‌گویی- نمایش- نجوم، عکاسی و سرود  با دعوت از صاحب نظران حوزه تخصصی، کارشناسان کانون و مربیان مراکز و حضور اعضای انجمن‌های مراکز استان و دیگر علاقه‌مندان به آموزش و نقد و بررسی آثار و تولیدات اعضا پرداختند.

وی با اشاره به اینکه  انجمن‌های کانون با هدف: شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و سیاست گذاری و برنامه ریزی برای تولید محتوا  و حمایت از تولید آثارهنرمندان عضو انجمن شکل گرفته است؛ بیان داشت: تعطیلی مراکز فرهنگی هنری در ایام ویروس کرونا مانع توسعه اهداف فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران نشد که بر این اساس در دو ماهه فروردین و اردیبهشت، 16 نشست تخصصی و کارگاهی با حضور نویسندگان، شعرا و هنرمندان ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری  در فضای مجازی انجام شد.

یزدان شناس در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: در ایام  تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری فعالیت‌های این کانون به سمت تولید محتوا در بخش‌های فرهنگی، هنری، علمی و ...  پیش رفت که تا کنون بیش از 500 اثر ویدیویی در رشته‌های؛ کاردستی، نقاشی، معرفی کتاب، شعر خوانی، سفال، عکاسی، هنرهای نمایشی، قصه‌گویی و ... توسط مربیان مراکز کانون تولید و در صفحات مجازی کانون منتشر شد که این فرایند ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =