سیاست‌های کانون در خصوص پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ اولین نشست مجازی مدیر کل کانون استان پس از بازگشایی مجدد مراکز و با هدف تشریح سیاست‌های مدیر عامل و مسئولین ستادی کانون در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین گرامی‌داشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ از حضور مجدد همکاران در مراکز ابراز خرسندی کرد و گفت امیدواریم در شرایط  کنونی با برنامه ریزی مناسب بتوانیم خدمات موثری را در راستای سیاست‌های مدیر عامل و اهداف معاونت فرهنگی کانون، به کودکان ونوجوانان ارایه کنیم .

حمیدی در ادامه صحبت‌های خود در جمع مسئولین مراکز ثابت ، سیار و پستی کانون و کارکنان اداری استان که به صورت تصویری و در بستر اینترنت شکل گرفت، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه نیروی انسانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به تشریح سیاست‌های کانون در خصوص  پرداخت حقوق کارکنان پرداخت و با تاکید بر درک مشترک از شرایط فعلی افزود، حقوق و مزایای کارکنان بر اساس دستور العمل ها و قوانین دولت  و به دنبال آن تامین منابع مالی از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی و... انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در  قوانین و دستورالعمل‌های دولت تفاوتی بین حقوق همکاران رسمی و همکاران قراردادی وجود دارد گفت: پس از دریافت احکام کارگزینی به منظور پاسخ به پرسش‌های احتمالی همکاران نیز جلساتی برگزار خواهد شد.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های همکاران در تولید بیش از ۷۵۰ محتواهای فرهنگی به منظور ارائه در فضای مجازی به کودکان ونوجوانان تقدیر کرد و خواستار استمرار تولیدات خلاقانه مربیان کانون استان جهت ارایه به کودکان ونوجوانان در فضای مجازی و همچنین برنامه ریزی مناسب جهت پرکردن اوقات فراغت اعضا با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در تابستان پیش رو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =