برنامه‌ریزی «هفته نمایش» موضوع دومین جلسه‌ی انجمن نمایش کانون استان اردبیل

طی جلسه‌ای که روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۳/۶ در فضای مجازی برگزار شد؛ برگزاری هفته نمایش کانون پرورش فکری استان اردبیل از سوی اعضای انجمن موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه داریوش علومی، معاون فرهنگی بر لزوم بازنگری در اهداف نمایش‌های جشنواره‌ای تأکید و اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از نمایش‌ها بااینکه طی فرایندی نسبتاً طولانی در مراکز تولید می‌شوند ولی اجرای آن‌ها صرفاً محدود به جشنواره بوده و معمولاً پس از حضور در این رویداد هنری به گوشه آرشیو سپرده می‌شوند؛ درحالی‌که جا دارد؛ این نمایش‌ها با برنامه‌ریزی مناسب برای دانش‌آموزان مدارس نیز اجرا شوند.

در ادامه، اعضای انجمن نمایش ضمن بیان دیدگاه‌های خود، برنامه هفته نمایش استان را اتفاقی مبارک دانستند و آن را در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های کانون برای تربیت کودکان و نوجوانان ارزیابی کردند.

آن‌ها در این جلسه به چندوچون نحوه برگزاری این برنامه پرداختند و ضمن تأکید بر اثرات سازنده آن، موانع و مشکلات احتمالی را بحث و بررسی کردند.

در پایان جلسه تقویم اجرایی این برنامه هفته دوم آبان ماه تعیین شد و سازوکارهای اجرایی آن، مثل نظارت بر کیفیت نمایش‌ها و انتخاب آثار مناسب برای اجرا، توجه به سالن‌های نمایش و تجهیز آن‌ها، هماهنگی با مدارس و مواردی نظیر به جلسات کارشناسی بعدی موکول شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =