کد خبر: 297452
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
بازدید 226
اجرای 99برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال99

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:99برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در سال99 اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکتر سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار اصحاب رسانه از نمایشگاه دستاوردهای کانون با اشاره به ظرفیت های این مرکز در حوزه‌های  فرهنگی و ادبی مانند  قصه گویی،  شعر، هنرهای نمایشی عنوان کرد:  کانون در نظر دارد امسال ۹۹ برنامه مانند راه اندازی مرکز تخصصی نماز، راه اندازی مرکز تخصصی علوم، برگزاری انجمن های مختلف و افزایش ۱۰خودرو سیاربه کانون و.... را برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۶ مرکز ثابت و ۳واحد سیار وی اضافه کرد: هدف کانون پرورش توان فکری و استعداد ها است که با افزایش واحد های سیار در سال ۹۹، امیدواریم کل استان را تحت پوشش قرار دهیم.

 قلمکاریان با بیان اینکه فعالیت های کانون در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد،اظهارکرد:طراحی و ارائه ۳هزار اثر از مربیان خلاق در قالب قصه گویی، کاردستی و انیمیشن در فضای مجازی  با عنوان پیک امید، برگزاری انجمن های ادبی به صورت ویدیو کنفرانس، بازی سازی در عید نوروز و  و اجرای سرود در خانه با عنوان در خانه  بمانیم- در خانه بخوانیم و تقدیم به شهدای سلامت،برنامه عکس نوشت در ماه مبارک رمضان با عنوان تمرین همدلی از جمله ی برنامه ها بود.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه تنها ۲ درصد از جمعیت دانش آموزی استان اصفهان عضو کانون پرورش فکری هستند، عنوان کرد: ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون، سال گذشته  با شرکت در مسابقات مختلف موفق به کسب گواهینامه ها و تقدیرنامه های ملی و بین المللی شدند .

وی در پایان گفت:در نظر داریم ۲۰ درصد دانش آموزان در سال جاری تحت پوشش کانون  قرار گیرند و از ظرفیت‌های آن بهره گیری کنند.

گفتنی است در این دیدار خبرنگاران ایده ها و پیشنهاداتی از جمله افزایش فعالیت کانون در بخش مجازی،استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های فرهنگی در محلات و یکسان سازی فعالیت های کانون در تمامی شعب کانون را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =