کد خبر: 297460
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
بازدید 395
حضور در خانه امام خمینی(ره) در شهر خمین

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان همدان در ارتباط تصویری زنده و با همکاری مربیان کانون پرورش فکری شهر خمین، اعضا، همکاران و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام کانون استان همدان را لحظاتی به میهمانی خانه امام خمینی(ره) دعوت کرد.

در این ارتباط که به پیشنهاد کانون استان همدان انجام شد و از روزها قبل برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اجرای هر چه باشکوه‌تر آن صورت گرفته بود، مربیان کانون پرورش فکری شهر خمین به اجرای برنامه‌هایی هم‌چون معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، شعرخوانی و بیان خاطره به گویش این شهر پرداختند. 
ابراهیمی‌هژیر در این ارتباط زنده گفت: امام خمینی(ره) هـدف‌ها، آرمان‌ها و هـر آنچه را که مـی‌بایــست ابـلاغ کنـد را مرشدانه به ملت ایران ابلاغ کرد و در عمـل نیز تـمام هستی‌اش را بـرای تحقق هـمان اهداف بـه کار گرفت.
معاون فرهنگی کانون استان همدان در ادامه قسمتی از وصیتنامه ایشان را قرائت کرد: با دلی آرام و قلبـی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خـواهران و برادران مرخص و به سـوی جایگاه ابــدی سفر می‌کنـم و به دعای خیر شما احتیاج مبرم دارم و از خدای رحمان و رحیـم می‌خـواهـم که عذرم را در کوتاهی خدمت و قصـور و تقصیر بپذیـرد...
سپس مربی مسئول مرکز خمین نمایی از منزل قدیمی امام خمینی(ره ) را برای بینندگان نمایش دادند و در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب نام و یادش را در دلها زنده کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =