با حضور عوامل اجرایی برنامه تلویزیونی «جمعه‌ ظهور» از برگزیدگان مسابقه «امام آرزوها، تولدت مبارک» تجلیل شد

عوامل اجرایی برنامه فرهنگی مذهبی «جمعه‌ی ظهور» سیمای مرکز همدان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری همدان حضور یافتند و به تهیه‌ و ضبط برنامه‌هایی با موضوع مهدویت و انتظار اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، عوامل تهیه‌ی برنامه «جمعه‌ی ظهور» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان حاضر شدند و نسبت به تهیه و ضبط دو برنامه پیرامون همین موضوع اقدام کردند.
در ابتدای ضبط این برنامه، مدیرکل کانون استان همدان، شرح کاملی از سیاست‌ها و فعالیت‌های اجرایی کانون پرورش فکری ارائه کرد.
ضرابی‌زاده، پرورش حس دینی در کودکان و نوجوانان را یکی از اهداف فعالیت‌های مذهبی کانون برشمرد و گفت: در رابطه با فرهنگ انتظار و مهدویت، برنامه‌های خاصی در کانون اجرا می‌شود. وی به مسابقه‌ی بزرگ «امام آرزوها، تولدت مبارک» در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: چندی پیش به مناسبت میلاد با سعادت امام عصر(عج) مسابقه‌ی فرهنگی‌هنری ادبی برگزار شد.
هم‌چنین مدیرکل کانون، از برگزیدگان مسابقه فوق با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است، برنامه تلویزیونی جمعه‌ی ظهور با ۲۶ موضوع  پیرامون مهدویت به مدت ۲۶ هفته از سیمای مرکز همدان در حال پخش است که هدف اصلی آن به تصویر کشیدن و انعکاس عملکرد و برنامه‌های مهدویت و فرهنگ انتظار در دستگاه‌های مختلف اداری استان همدان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =