برگزیدگان مسابقه «مهربان‌ترین پدربزرگ دنیا» معرفی شدند

همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبد کاووس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان این شهرستان مسابقه مجازی با عنوان «مهربان‌ترین پدربزرگ دنیا» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار و برگزیدگان آن را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، و به گفته‌ی سمیه محمدی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبدکاووس پس از اعلام فراخوان مسابقه ادبی و هنری « مهربان‌ترین پدربزرگ دنیا» که به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب برگزار شد،بیش از ۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه داوری و برگزیدگان معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش نقاشی و در گروه سنی۵ الی ۹ سال، ثنا جم نژاد، مرسانا پروانه و سارینا بینقی و در گروه سنی۱۰ الی۱۶سال، نجوا طاطار، مروه زحمتکش و غزل قزل سفلو به عنوان صاحبان آثار برتر ادبی معرفی شدند.

همچنین در بخش انشا نویسی و در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، نیکی عامری،محیا کیخا و مسیحا صادقلو و در گروه سنی۱۰ الی۱۶ سال مائده مفرح، فاطمه زهرا رمرودی، مهسا قزلسفلو به عنوان برگزیده انتخاب و جوایز برگزیدگان به زودی اهدا می شود.

گفتنی‌است امسال یازدهمین سال برگزاری این مسابقه بوده که با توجه به شیوع ویروس کرونا، به‌صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =