برگزاری دوره‌های آموزشی «گردشگری کودک» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان استان با سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این نشست از برگزاری دوره‌های آموزشی «گردشگری کودک» در استان خبر داد.

او گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه گردشگری و آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث‌فرهنگی یکی از برنامه‌های اداره‌کل استان است و این اداره‌کل آمادگی دارد کارگاه‌هایی را در این زمینه برای کودک و نوجوانان برگزار کند.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: باید زمینه حضور بیشتر کودکان و نوجوانان در موزه باستان‌شناسی فراهم شود.

وی تصریح کرد:کودکان باید در سن کم با فرهنگ حفاظت از آثار تاریخی آشنا شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در استفاده از  مناطق گردشگری اشاره کرد افزود: میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی درخواست می شود در  پروژه‌های گردشگری که تعریف می کنید کودکان و نوجوانان  با نیازهای ویژه را دریابیم.

اخلاقی نیا ادامه داد: هدف مهم فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان این است که که این شهروند خوب باشند.

ایجاد تفاهم نامه میان دو دستگاه ، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ، تلاش در جهت بسترسازی مناسب شهر دوست‌دار کودک، تخفیف‌های میراث فرهنگی به کودکان و نوجوانان در بازدید از موزه‌ها و اماکن گردشگری از مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =