اهمیت آموزش به کودکان و فراگیری دانش در کودکی کتمان ناپذیر است

مدیر کل کانون استان با فرماندار شهرستان بوشهر در خصوص فعالیت های کانون و موارد بسیاری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح روز چهارشنبه ۱۴خرداد رسولی مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان فکری استان بوشهر با جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار در مورد افتتاح مرکز جدید عالیشهر و تجهیز سخت افزاری آن برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به کودکان و نوجوانان گفتگو شد و ظرفیت های این مرکز مورد بررسی قرار گرفت  .

رسولی ضمن ارائه گزارش کاری از مراکز بوشهر در پیک امید مجازی در روزهای کرونایی گفت: «در روزهایی که مراکز آموزشی بخاطر اشاعه ویروس کرونا تعطیل بودند کانون به صورت مجازی فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی خود را به مخاطبین ارائه می‌داد و تا  زمانی که کودکان نتوانند به صورت قبل و بی دغدغه این ویروس به مراکز بیایند خدمات رسانی مجازی کانون ادامه خواهد داشت.

در این دیدار جمشیدی ضمن پر اهمیت خواندن مقوله آموزش به کودکان و مسأله فراگیری در دوران کودکی در مورد برخورداری کانون از حمایت فرمانداری قول مساعد و موافق داد.

همچنین در این نشست وضعیت مراکز فعال شهرستان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار این شهرستان برای مساعدت های فرهنگی و همکاری برای رفع مشکلات مراکز ۱٬۲ بوشهر  قول حمایت داد.

گسترش مراکز فعال سطح شهرستان، مرکز سیار روستایی ، خدمات رسانی فرهنگی به جزایر شیف و خارگ، خدمات رسانی فرهنگی به محلات کمتر توسعه یافته و جنوبی شهر بوشهر و... از دیگر موارد مطرح شده و مورد بحث این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =