درخشش اعضا کانون خراسان رضوی در مهرواره کشوری نیایش

۱۰ عضو کودک و نوجوان و مربی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی عنوان برگزیده و شایسته‌تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را ازآنِ خود کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ششمین مهرواره کشوری نیایش با همت کانون پرورش فکری کرمانشاه به نقطه‌ی پایانی رسید و۱۰ عضو کودک و نوجوان  و مربی خراسان رضوی  عنوان برگزیده و شایسته تقدیر این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی را به خود اختصاص دادند.

با انتشار فراخوان این مهرواره، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند.

هم‌چنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

بر این اساس و با اعلام آراء هیأت داوران، شیوا سیاسرکرباسی برگزیده  بخش داستان کودک و نازنین قامتی، کیمیا هوشمند، شهرزاد کریمی از مرکز کانون قوچان برگزیده بخش تحقیق و پژوهش (۸ تا ۱۲سال) و محمد طاها نقابی در بخش متن ادبی کودک شایسته تقدیر، ژابیز اخلاقی‌پور از مرکز ۴ مشهد در بخش خوش‌نویس(۸ تا ۱۲سال)   شایسته تقدیر،  فاطمه منتظری  از مرکز ۴ مشهد  در بخش خوش‌نویسی (۱۳ تا ۱۸سال) شایسته تقدیر و همچنین محبوبه بزم‌آرا در بخش شعر مربی برگزیده و هانیه سلامی‌راد  در بخش متن ادبی مربی شایسته تقدیر را کسب کردند.

در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =