برگزاری ۲۳ کارگاه مجازی از ابتدای سال ۱۳۹۹ در کانون آذربایجان‌غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از برگزاری ۲۳ کارگاه مجازی از ابتدای سال ۱۳۹۹ در قالب انجمن‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: این نشست‌های مجازی در قالب انجمن‌های تخصصی قصه گویی، هنرهای نمایشی، سرود، شعر و داستان و با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری هر بخش برگزار شده است.

زاهدی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا که امکان برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های حضوری انجمن‌های تخصصی کانون غیر ممکن بود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از طریق برگزاری نشست‌های آنلاین در بخش‌های مختلف توانست کودکان و نوجوانان مراکز کانون سراسر استان را تحت پوشش فعالیت‌های مجازی خود قرار دهد.

وی گفت: در طول تعطیلی مراکز کانون استان، فعالیت‌های کانون علاوه بر کارگاه‌های مجازی در قالب‌های دیگری نیز نمود داشته است که از جمله می توان به بارگذاری آثار خلاقانه مربیان در پرتال پیک امید مجازی و بازتاب آن از طریق سایت سراسری omid.kpf.ir  که هم اکنون نیز به سهولت قابل دسترسی است اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =