کد خبر: 297515
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
بازدید 162
برگزیدگان  کرمانی مهرواره «نیایش» معرفی شدند

ششمین مهرواره کشوری نیایش، ۹ برگزیده و شایسته تقدیری از مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مهرواره کشوری «نیایش» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش فرهنگی، ادبی و هنری برگزار شد و از میان شرکت‌کنندگان کانون استان کرمان ۹ نفر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

بنابر این خبر، با نظر هیات داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

این در حالی است که، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد و  بهاره زاده‌محمودآبادی و ریحانه زاده‌محمودآبادی از مرکز شماره پنج کرمان برگزیده بخش کتابسازی، زهرا حسن‌زاده از شهربابک برگزیده بخش کاردستی با سفال اعضا و فاطمه محلاتی از راین در بخش کاردستی شایسته تقدیری استان کرمان بودند.

همچنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد که فاطمه مولایی از عنبرآباد برگزیده بخش پویانمایی مربیان، مبینا مولایی از عنبرآباد برگزیده بخش پویانمایی اعضا، الهام یزدی‌زاده از عنبرآباد شایسته تقدیری بخش عکاسی اعضا، بهاره زاده‌محمودآبادی از مرکز شماره پنج کرمان برگزیده بخش نقاشی اعضا و تابنده نخعی از راور شایسته تقدیر بخش داستان مربیان اعلام شدند.

ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار ‌شد و دبیرخانه این رویداد علت تاخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

 در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =