امضای تفاهم نامه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری با حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: تفاهم نامه فرهنگی، هنری و ادبی امروز یکشنبه بین این نهاد و حوزه هنری استان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان ؛کبری اخلاقی نیا در این باره اظهار داشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه افزایش فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت جشنواره‌ها و همایش‌ها و تلاش در جهت  توسعه و ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری  در استان است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در نظر دارد از ظرفیت هنرمندان حوزه هنری در جهت تببین مسائل فرهنگی هنری و ادبی و آموزش های تخصصی توسط هنرمندان حوزه هنری به انجمن های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره ببرد، اظهار کرد: با ظرافت های هنری می توان سریع‌تر به اهداف مورد نظر  رسید.

در ادامه شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان گفت:  با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت های لازم جهت استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرهنگی ، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان را دارند حوزه هنری در صدد است که در خصوص ارتقاء سطح کیفی این استعداد ها با کانون پرورش فکری همکاری های علمی و تخصصی را در سال جدید در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه برای برطرف کردن مشکلات باید از ابزارهای هنری به شیوه مطلوب بهره برد، ادامه داد: حوزه هنری از تمامی ظرفیت‌های خود برای کمک برای همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استفاده خواهد کرد.

اسلامی عنوان کرد: برای برطرف کردن برخی معضلات فرهنگی در وهله اول باید مشکلات فرهنگی و معضلات را بپذیریم و به دنبال راهکاری موثر برای برطرف کردن این معضلات باشیم.
وی زبان هنر را بهترین ابزار برای بیان مشکلات و معضلات اجتماعی دانست و گفت: در استان هنرمندان قابل و توانمندی‌های آنها در زمینه‌های مختلف بهره ببریم.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و حوزه هنری استان منعقد و به امضای مدیران دستگاهای مربوطه رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =