کد خبر: 297527
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
شب طلایی عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه در برنامه تلویزیونی

«اسراء جلیلیان»، عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در برنامه تلویزیونی عصر جدید حاضر شد و با هنرنمایی خود توانست آرای طلایی داوران این برنامه را به‌دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،  شب طلایی هنرمند کوچک کرمانشاهی در برنامه پرطرفدار تلویزیونی «عصر جدید» در حالی رقم خورد که اجرای فوق‌العاده این عضو کوچک،  تماشاگران و داوران را نیز به وجد آورد.

بر همین اساس، «اسراء جلیلیان»، عضو هنرمند ۹ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و استعداد ایرانی در برنامه عصرجدید باعث شد تا «آریا عظیمی‌نژاد»، داور این مسابقه، زنگ طلایی را برای او به صدا درآورد.

 اسراء جلیلیان، عضو هنرمند مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه است که در بسیاری از برنامه‌های کانون، به عنوان بازیگر در برنامه‌های تئاتر و همچنین، به عنوان مجری ویژه‌برنامه‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.  

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از تدارک برنامه‌ای ویژه برای قدردانی از این عضو هنرمند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

جلیلیان، که در مرحله اول برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، موفق شده بود با اجرای خوب خود آرای داوران را به‌دست آورد، در مرحله بعدی این برنامه که یکشنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد، توانست با یک اجرای خوب و عالی، با گرفتن زنگ طلایی این برنامه، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =