استقبال از فعالیت مجازی مربیان کانون سمنان در فصل بهار

مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به‌صورت مجازی در پیام‌رسان‌های داخلی، مناسبت‌های آئینی و تاریخی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در پی شیوع کروناویروس و تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان این استان با حضور در مراکز (بدون پذیرش اعضا) و با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدّ عفونی کردن محیط و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مربوط به مقابله با ویروس از روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹ هم‌چنان به ارتباط مجازی خود در پیام‌رسان‌های داخلی ادامه داده و در مناسبت‌هایی مانند ماه رمضان، روز جهانی قدس، سال‌روز آزادسازی خرم‌شهر، سال‌روز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، سال‌روز قیام پانزدهم‌خرداد، روز جهانی محیط زیست و...، به اجرای فعالیت پرداختند.

بر اساس این گزارش، فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون استان سمنان اظهار داشت: فعالیت  مربیان کانون استان سمنان در بیش از یک‌صد و ۲۰ گروه مجازی در قالب معرفی کتاب، شخصیت، وقایع و ایام، سرزمین، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و روایت قصه‌های تصویری، شعرخوانی، بحث آزاد، بحث کتاب، مسابقه،‌ دل‌نوشته، خوانش متن ادبی، نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی،کاردستی و... برای بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ کودک و نوجوان صورت گرفته و با استقبال اعضا و والدین آن‌ها روبه‌رو شده‌است.

معدنی در ادامه افزود: از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری این استان در دو ماهه‌ی فروردین و اردی‌بهشت سال جاری، یک‌هزار و ۳۴۷ دفعه فعالیت برای ۱۸هزار و ۷۳۴ عضو کودک و نوجوان در فضای مجازی اجرا شد و بیش از ۴۰۰ اثر نیز در قالب پیک امید، تولید محتوا صورت گرفت.

گفتنی است؛ فعالیت انجمن‌های ادبی شعر و داستان کانون سمنان به قوت خود باقی است و اعضا و مربیان انجمن‌های سرود، قصه‌گویی و نمایش عروسکی نیز به‌صورت مجازی فعال شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =