کد خبر: 297534
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
بازدید 381
برگزاری کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران در استان‌های سفید

معاون آموزشی کانون زبان ایران گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون ادامه دارد و در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند کلاس‌ها به صورت محدود و حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، علیرضا اسلامی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های کانون زبان ایران اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری کلاس‌های آنلاین این موسسه ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: همچنین کلاس‌های حضوری در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند با رضایت زبان‌آموزان و والدین آنها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت بسیار محدود و در حد رفع اشکال به صورت موازی با کلاس‌های مجازی برگزار می‌شود و فقط زبان‌آموزانی که داوطلب حضور در کلاس‌ها هستند، در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

امتحانات به صورت آنلاین برگزار می‌شود

معاون آموزشی کانون زبان ایران با بیان این که بیش از یک سال است که برگزاری آزمون آنلاین در کانون زبان مرسوم شده است، تصریح کرد: امتحانات طبق تقویم ترمی گذشته اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون آنلاین تمامی سطوح در بازه زمانی ۲۹ تیر تا ۱ مرداد ۱۳۹۹ انجام می‌شود و برخی سطوح خاص پایان مقاطع که باید در آن‌ها آزمون به صورت کتبی برگزار شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۲ مرداد برگزار خواهند شد.

گفتنی‌است؛ کانون زبان ایران در استان گلستان دارای ۱۴ مرکز آموزشی و بیش از ۱۱هزار نفر زبان آموز در هر ترم می باشد که به آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی ، آلمانی و عربی می پردازد و کلاس‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

همچنین به علاوه اینکه کانون زبان برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =