کد خبر: 297541
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
بازدید 1698
انتصاب سر پرست معاونت فرهنگی کانون استان تهران

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران طی حکمی؛ مهرنوش قربانعلی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان تهران منصوب کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران طی حکمی؛ مهرنوش قربانعلی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان تهران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران جلسه تودیع و معارفه معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دوشنبه ۱۹ خرداد با حضور مدیر کل استان تهران و کارشناسان در ساختمان جدید این اداره کل واقع در خیابان بهار انجام شد.
در این جلسه فاطمه تنهایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با تقدیر  و تشکر از تلاش و زحمات نوشین آغاز معاون فرهنگی سابق استان تهران و آرزوی موفقیت برای وی گفت: امیدوارم با همکاری و مودت بتوانیم اقدامات مناسب و خلاقانه ای برای کودکان و نوجوانان این استان به انجام برسانیم.
فاطمه تنهایی خطاب به همکاران با تشبیه مرکز استان تهران به یک خانواده گفت: گذشت و مهربانی دو شاخص مهم و تعیین کننده برای قوام و ماندگاری خانواده است و باید سعی شود با حفظ خانواده استان تهران زمینه خدمت هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت و شکل‌گیری شخصیت افراد موفق گفت: بسیاری از این افراد در دوران کودکی و نوجوانی عضو کانون بوده‌اند.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران خاطر نشان کرد؛ حضور بنده در این جایگاه به منظور فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان استان تهران را برگ زرین کارنامه خدمت خود می دانم.
وی همچنین از دوستان و همکاران خواست تا با تلاش و همدلی، کانون استان تهران را به روزهای اوج و شکوفایی برسانند.
لازم به ذکر است مهرنوش قربانعلی سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان تهران، دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۷۲ تا کنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران اشتغال دارد، وی تاکنون ۸ جلد کتاب و مجموعه شعر را به رشته تحریر در آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =