بیش از سی مربی کانون ایلام با امداد فرهنگی پیک امید همراه شدند

۳۰ مربی فرهنگی کانون ایلام ، در دوماه اخیر با بیش ازهشتاد فعالیت قصه گویی،کاردستی و اوریگامی با خرکت امدادفرهنگی پیک امید مجازی همراه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،بیش از سی مربی فرهنگی کانون ایلام با تولید بیش از هشتاد اثر قصه گویی،کاردستی و اوریگامی در  پویش پیک امید کشور مشارکت داشتند.بر اساس این گزارش این مشارکت از  اردیبهشت تا نوزدهم خرداد را در بر می گیرد و پیش از این نیز ۵۰۹ اثر فرهنگی،ادبی،هنری  برای پویش پیک امیداز طرف کانون ایلام ارائه شده است.
پیک امید یک حرکت اختیاری و نیک اندیش هست که مربیان کانون. برای بچه های در قرنطینه به صورت رایگان فعالیت های فرهنگی،ادبی و هنری اجرا می کنند.
کانون استان ایلام هم زمان با فعالیت شصت گروه مجازی و دوازده انجمن و ۲۲ کارگاه تخصصی که له صورت روزانه و ثابت برای بچه های درخانه فعالیت  فرهنگی ادبی و هنری را در ساعات مشخص انجام می دهد، در راستای ارتباط با با بچه‌ها همگام با کانون کشور در برنامه پیک امید مجازی نیز حضوری پررنگ داشته و مربیان به صورت مجازی آموزش‌های خود را در این امداد فرهنگی برای بچه‌های توی خانه برگزار می‌کنند. در این حرکت جهادی تاکنون بیش از ۵۰۰ فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری انجام گرفته است. و بچه‌ها به صورت مجازی از آموزش نقاشی، کاردستی، شعر، قصه‌گویی، معرفی کتاب، دست‌سازه‌ها و کار با کاغذ و داستان مربیان استفاده می‌کنند.
بیست‌ودو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که باشیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان ونوجوانان این فعالیت‌ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =