کد خبر: 297566
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
بازدید 593
برگزیده شدن نوجوان قصه گوی تهرانی در "زیر گنبد کبود" قزوین

دانش آموز یازده ساله تهرانی عضو مرکز ۱۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مسابقه در مسابقه مجازی قصه گویی "زیر گنبد کبود" استان قزوین برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ غزل اخگری عضو مرکز فرهنگی هنری شماره  ۱۴ کانون استان تهران در مسابقه مجازی قصه گویی "زیر گنبد کبود" استان قزوین برگزیده شد.

به همین مناسبت خبرنگار روابط عمومی اداره کل کانون  استان تهران به سراغ   مربی قصه گویی مرکز ۱۴ کانون، غزل اخگری و مادرش رفته تا با او بیشترآشنا شود.

مهدیه سادات صدری مربی فرهنگی مرکز ۱۴ کانون پرورش فکری استان تهران با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: مسابقه مجازی انجمن قصه گویی استان قزوین فروردین ۹۹ درسطح کشور برگزار شد.  در این مسابقه غزل  با ۸۰ نفر از همسالان خود رقابت داشته، تا توانسته رتبه نخست مسابقات مجازی قصه گویی را کسب کند.

مربی قصه گویی مرکز ۱۴ کانون با بیان اینکه مسابقه زیر گنبد کبود اولین حضور غزل در عرصه رقابت در زمینه قصه گویی بوده است و او بیش از یکسال است که در این کلاس ها شرکت می کند گفت:کلاس های قصه گویی برای کودکان و نوجوانان هر هفته به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می شود و هم اکنون این جلسات به صورت مجازی در حال برگزاری ست.

در ادامه این گزارش هنرجوی فعال بخش ادبی مرکز ۱۴ کانون استان تهران از علاقه زیاد خود به مطالعه کتاب می گوید و معتقد است، شرکت در کلاس های قصه گویی موجب افزایش اعتماد به نفس و مهارت او در ارائه کنفرانس های درسی در مدرسه هم شده است.

غزل که درآستانه ورود به دوره نوجوانی قرار دارد، تشنه مطالعه و دانایی است و آرزو دارد در دوره بزرگسالی نویسنده کودک و نوجوان شود، او همچنین به آثار هانس کریستین اندرسون (نویسنده کودکان) و فرهاد حسن زاده (نویسنده کودکان و نوجوانان) علاقه مند است.

مادر غزل می گوید رویا خاکپور مدیر مرکز ۱۴ کانون استان تهران با مشاهده توانایی های  فرزندش با عضویت رایگان غزل در کتابخانه موافقت کرده و حتی در ایام تعطیلات با  امانت دادن تعداد بیشتر کتاب  با او همراهی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =