کد خبر: 297572
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
اعلام اسامی برگزیدگان بخش عمومی نمایشگاه عروسک «لبخند زمین»

هیأت داوران بخش عمومی نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین»، اسامی برگزیدگان این بخش را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اعضای داوری بخش عمومی (شامل شرکت‌کنندگان کودک، نوجوان و بزرگسال) این نمایشگاه از میان ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، اسامی ۱۰ نفر را به عنوان برگزیده و ۹ نفر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.

بر همین اساس، ایلار شیخلو ۷ ساله از جلفا، نادیا محمودیان ۱۵ ساله از مهاباد، مهسا قزلسفلو ۱۲ ساله از گلستان، نفس باقرپور ۶ ساله از تهران، مهبد قزلسفلو ۸ ساله از گلستان، کیمیا اسماعیلی ۱۱ ساله از کرمان، مارال صیادچی ۲۲ ساله از گلستان، فاطمه حسین‌زاده ۱۰ ساله، نیایش نوربیگی ۹ ساله و یاسین شریعتی ۶ ساله هر دو از تهران، برگزیدگان بخش عمومی این نمایشگاه هستند.

همچنین مریم فهیم‌پور از اهواز، لطیف انصاف از گلستان، بتول هوازاده، مائده صابری و هلیا نوروزی هر سه از اصفهان، مهران مهرپاک از مهاباد، محراب عبدالله‌زاده از آذربایجان غربی، حسنا کُر از گلستان و اوینا علی‌اصغری از گلستان شایسته‌ی تقدیر بخش عمومی نمایشگاه عروسک «لبخند زمین» شناخته شدند.

بر اساس این خبر، استان‌های گلستان، آذربایجان‌غربی، تهران، اصفهان، آبادان و فارس به ترتیب بیشترین آثار را برای دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کردند.

لیلا کفاش‌زاده، آزاده بیات، مژده دانش‌پژوه، ساغر لطفی‌نژاد و نیلوفر جلیلوند داوران بخش تخصصی و عمومی نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس، لوح قدردانی و یادبود از حامیان این نمایشگاه نیز به برگزیدگان بخش عمومی تعلق می‌گیرد.

اسامی برگزیدگان بخش تخصصی شامل طراحان، سازندگان و تولیدکنندگان عروسک نیز پیشتر اعلام شده بود.

یادآوری می‌شود این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان بخش عمومی نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» در سایت کانون به نشانی kanoonnews.ir قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =