جلسه «اتاق فکر کودک» دفتر امور بانوان استانداری گلستان در کانون پرورش فکری برگزار شد

جلسه اتاق فکر کودک دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات کودکان و خیابان و توانمندسازی کودکان و خانواده‌های آنان، در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آستانه روز جهانی مبارزه با کار کودکان، جلسه« اتاق فکر کودک» دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با همین موضوع و با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی، اجرایی کانون، مدیرکل امور بانوان استانداری و نمایندگانی از ادارات کل دادگستری، دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی، بهزیستی، شهرداری گرگان و آموزش و پرورش در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برگزار شد.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به بیان اقدامات متنوع و ارزشمند کانون پرورش فکری گلستان در حوزه کودک و نوجوان پرداخت.

وی به بیان اهمیت فعالیت در حوزه کودک به ویژه در مسائل تربیتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه کانون پرورش فکری باسابقه طولانی در امر آموزش، کشف و پرورش استعدادهای کودکان، دارای پتانسیل و کارنامه‌ی خوبی از این حیث می‌باشد.

او همچنین با اشاره به فعالیت‌های کانون در مناطق کمتر توسعه یافته و همکاری با بخش غیردولتی، با بیان اینکه بخشی از اهداف و رسالت کاری کانون در راستای هم‌افزایی با بخش‌های غیر دولتی و سمن‌های مرتبط با حوزه کار کودکان و نوجوانان است، اعلام کرد که در حوزه کودکان محروم و کار، کانون آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

در ادامه الهه غیناقی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با تشکر از میزبانی کانون پرورش فکری در برگزاری این نشست، به بیان اهمیت و ضرورت نگاه دقیق و علمی به مقوله تربیت در دوران کودکی اشاره کرد و همکاری همه جانبه ادارات مرتبط در زمینه آسیب‌های حوزه کودک، بهداشت روانی آن و توجه به سلامت کودکان را خواستار شد.

ارائه گزارش نمایندگان ادارات، اعلام برنامه‌ها به دبیر جلسه و بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان از دیگر برنامه‌های نشست «اتاق فکر کودک» دفتر امور بانوان استانداری گلستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =