افتخار آفرینی اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مهرواره «نیایش»

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با درخشش خود در مهرواره «نیایش» کانون در کرمانشاه موفق به کسب رتبه های برتر در این رویداد کشوری شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند اظهار داشت: این مهرواره برای مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با نظر هیئت داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به بخش های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی اضافه کرد: این مهرواره در بخش فرهنگی در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش و در بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و در بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

سید محمد قلمکاریان در ادامه گفت: در همین راستا در بخش فرهنگی و در بخش کاردستی در رده سنی 13 الی 18 غزل دافعیان از مرکز شماره هفت کانون پرورش فکری اصفهان رتبه دوم را کسب کرد. در بخش کتاب سازی نیز در رده سنی 13 الی 18 سال یاسمن رفیعی از مرکز شماره هفت کانون پرورش فکری اصفهان موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی ادامه داد: در بخش هنری و در بخش عکاسی نیز در رده سنی 12 الی 18 سال فاطمه غفاری رتبه سوم را به خود اختصاص داد و و سبحان فرامرزی شایسته تقدیر شد که هر دو از مرکز کانون پرورش فکری شاهین شهر در این مهرواره شرکت کرده بودند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه در ادامه با بیان اینکه ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار ‌شد عنوان کرد: دبیرخانه این رویداد علت تاخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا بیان کرد.

سید محمد قلمکاریان در ادامه خاطر نشان کرد: در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =