گرامی‌داشت هفته‌ی محیط زیست در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با ویژه‌برنامه‌های گوناگون در فضای مجازی اعضا را با ضرورت حفاظت از محیط زیست آشنا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون با اجام فعالیت‌های گوناگون، اعضا را با اهمیت محیط زیست آشنا کردند.

در سال‌های اخیر مراقب نبودن تعدادی از انسان‌ها و اهمیت ندادن آنان به «محیط زیست»، باعث افزایش آلاینده‌ها شده که این امر سرعت تخریب محیط زیست را در پی داشته است.

از سوی دیگر مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی سازمان‌های تاثیرگذار در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی در میان کودکان و نوجوانان، با انجام فعالیت‌های گوناگون مخاطبان خود را با جلوه‌های گوناگون فرهنگی آشنا کرده است و همکاران در این مجموعه‌ی فرهنگی با آگاهی از این شرایط با فرهنگ‌سازی در حوزه‌ی محیط زیست سعی کاهش آسیب‌ها به محیط زیست دارند که حاصل آن پرورش کودکان و نوجوانانی است که به محیط پیرامون خود اهمیت می‌دهند.

امسال نیز هم‌زمان با هفته‌ی محیط زیست و با توجه به شرایط ویژه‌ی کشور در پی همه‌گیری ویروس کرونا، این فعالیت‌ها در سطح فضای مجازی پیگیری شد و اعضا با کمک مربیان خود با منابع آلوده‌کننده‌ی محیط زیست آشنا شدند.

معرفی کتاب، آشنایی با روش‌های مراقبت از محیط زیست، بازیافت زباله، جداکردن زباله‌ها، نقاشی، دلنوشته‌های ادبی و کاردستی از جمله فعالیت‌هایی بود که در هفته‌ی محیط زیست در فضای مجازی برای اعضا انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =