کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون خوزستان به صورت مجازی در حال برگزاری است

کارگاه‌های آموزش «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، به همت واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کارگاه‌های ویژه ی طرح «حالِ خوشِ زندگی»، از 24 خردادماه 1399 با تاکید بر بازآموزی مربیان، فعالیت خود را به صورت مجازی آغاز کرد.

براساس این گزارش، در جدیدترین فعالیت این کارگاه های مهارت آموزی، کارگاه آموزشی «مهارت خودباوری» روز شنبه 24 خردادماه 1399 با حضور جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان به صورت مجازی برگزار شد.

کارگاه های مهارت های جرات مندی، امید، خوش بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی دیگر عناوین کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون خوزستان است که به ترتیب از 25 تا 31 خردادماه هر روز برگزار خواهند شد.

مدرس و کارشناس ناظر این دوره های آموزشی به ترتیب لیلا رحمانیان مربی و لیلا قنواتی‌فرد. کارشناس آموزش دیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که مسئولیت تدریس و نظارت این کارکاه ها را در قالب دوره های سه ساعتِ آموزشی(۲ ساعت نظری و یک ساعت عملی) به عهده دارند.

گفتنی است:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به منظور پاسخگویی به نیازهای اساسی نوجوانان، در قالب طرح ویژه ی «حالِ خوشِ زندگی» فعالیت های آموزشیِ خود را از ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ آغاز کرده است و در سال جدید با شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی کارگاه‌های آموزش «مهارت‌های مثبت روانشناختی» را با تاکید بر بازآموزی مربیان در تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ی اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ادامه می دهد.

کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون خوزستان  ویژه ی نوجوانان 12 تا 17 سال است و مربیان آموزش دیده کانون مسئولیت برگزاری این کارگاه ها را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =