کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود

کارگاه‌های آموزش «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با هدف آموزش مربیان مراکز کانون به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان جنوبی ، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: کارگاه‌های ویژه ی طرح «حالِ خوشِ زندگی»، از امروز ۲۵ خردادماه ۱۳۹۹ با تلاش واحد آموزش و پژوهش کانون استان و با هدف آموزش مربیان مراکز فرهنگی و هنری فعالیت خود را به صورت مجازی آغاز کرده است.

 وی افزود: کارگاه‌های مهارت های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» شامل جرات مندی، امید، خوش بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی با تدریس راضیه حسینی از مربیان آموزش دیده کانون استان خراسان جنوبی است که تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ به صورت روزانه و در قالب کارگاه‌های سه ساعته(دو ساعت نظری و یک ساعت عملی) برای هر مهارت  برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی کارگاه‌های ویژه مهارت‌های مثبت روانشناختی را با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال، در حوزه‌ی هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه، آینده‌نگی و آگاهی بخشی را از تابستان سال گذشته در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز کرده است و تا کنون چهار مهارت شامل نوجوان خود باور، نوجوان امیدوار، نوجوان جرات مند، نوجوان شاد و بانشاط را به صورت کامل برگزار کرده است.

گفتنی است در سال جدید با توجه به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این کارگاه‌ها با تاکید بر تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ی اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به صورت مجازی برگزار می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =