نشست مجازی آفرینش‌های هنری کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «ارایه‌ی خدمت بی‌منت فرهنگی و تلاش صادقانه برای رشد مخاطبان» یکی از رسالت‌های ما در کانون است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست مجازی آفرینش‌های هنری استان با حضور مدیرکل، معاون، کارشناسان و مربیان هنری سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کانون در سخنانی کوتاه با اشاره به شرایط موجود در جهان گفت: در ماه‌های اخیر شرایطی به وجود آمد که روند همه‌ی کارها را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد.

معصومه هادی با نگاهی مثبت به وجود پدیده‌های گوناگون و امید به گذار از این مرحله، ادامه داد: کرونا در کنار همه‌ی تلخی‌هایی که برای ما به وجود آورد، به ما آموخت رویه‌ی زندگی خود را تغییر دهیم؛ برای حل مسئله راه‌های گوناگون را امتحان کنیم و از زاویه‌ای تازه به زندگی، کار و خانواده بنگریم.

وی در بخش دوم سخنان خود «فعالیت‌های هنری» را یکی از شاخصه‌های بسیار ارزشمند کانون دانست که با توجه به استقبال فراوان کودکان و نوجوانان، همواره در میان دیگر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌درخشد.

هادی «ارایه‌ی خدمت بی‌منت فرهنگی و تلاش صادقانه برای رشد مخاطبان» را یکی از رسالت‌های مربیان دانست و افزود: در کنار توجه یکسان به پرورش همه‌ی کودکان و نوجوانان، «شناخت استعدادهای ویژه» یکی از وظایفی است که برعهده‌ی ما نهاده شده است.

هماهنگی با مسئولان مراکز، توجه ویژه به فراخوان‌ها و مطالعه‌ی اصولی نکات دقیق در هر رشته از دیگر نکته‌هایی بود که مدیرکل کانون در خصوص آنها با مربیان هنری استان سخن گفت.

وی در پایان با بیان این نکته مطلب که: کسانی که با «هنر» زندگی می‌کنند و هنرمندانه به پیرامون خود می‌نگرند نگاهی متفاوت به زندگی دارند، خطاب به مربیان هنری گفت: امیدوارم با همدلی و تلاش بتوانیم از خود یادگارهای خوبی در کانون به جای بگذاریم.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان کارشناسان هنری تکنیک‌هایی برای بهبود آثار اعضا هنگام کار در خانه و فعالیت مجازی ارایه دادند و در ادامه با نمایش آثار برگزیده‌ی اعضا در رقابت‌های بین‌المللی، توضیحاتی در ارتباط با موضوع، رنگ‌آمیزی، شیوه‌ی کار و... بیان شد و همکاران در این زمینه اظهار نظر کردند و تجربه‌های خود را در این کارگاه دو ساعته به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =