انجمن‌های تخصصی شعر و داستان کانون خوزستان به‌صورت مجازی در حال برگزاری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری انجمن‌های تخصصی شعر و داستان این نهاد فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی در مراسم راه‌اندازی بخش تخصصی داستان انجمن ادبی صبا که به‌صورت مجازی برگزار شد بر تلاش برای تولید آثار فاخر در کنار نقد سازنده‌ی آثار با حضور نویسندگان و منتقدان برجسته و صاحب‌نظر تأکید کرد.

او با اشاره به تاریخچه فعالیت انجمن‌های ادبی کانون استان از سال 1396 تاکنون، افزود: این انجمن‌ها با نظارت و مسئولیت کارشناسان و مربیان ادبی کانون، و حضور اساتید و نویسندگان مطرح استان و کشور در رشد و شکوفایی و ارتقا دانش ادبی اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقشی خود را به‌خوبی ایفا کرده است.

کیانی یادآور شد؛ انجمن‌های ادبی مجازی مراکز کانون، از این پس فعالیت‌های خود را به شکل تخصصی، هر دو هفته یک‌بار، در دو بخش شعر و داستان به‌صورت مجزا برای اعضا دختر و پسر برگزار خواهند کرد.

انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با مسئولیت محدثه الماسی مربی ادبی این نهاد فرهنگی از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پیش از این نشست، 18 جلسه ادبی با محوریت شعر و داستان، با حضور 50 عضو فعال علاقه‌مند به ادبیات برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست مجازی فاطمه رشیدی مربی ادبی مراکز کانون اهواز به‌عنوان مسئول بخش تخصصی داستان انجمن ادبی صبا معرفی شد.

گفتنی است: نشست تخصصی داستان انجمن ادبی صبا با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس آفرینش‌های ادبی، مربیان و اعضا ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =