کد خبر: 297667
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
بازدید 712
کارگاه‌های«حال خوش زندگی» کانون گلستان در حال برگزاری است

کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» ویژه مربی‌مسوولان و مربیان علاقه‌مند از سوی واحد آموزش و پژوهش کانون گلستان به صورت مجازی و در قالب رویداد آنلاین در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، کارگاه‌های ویژه ی طرح «حالِ خوشِ زندگی»، در قالب ۸ مهارت از ۲۲ خرداد به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، کارگاه های مهارت‌های خودباوری جرات‌مندی، امید، خوش‌بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی عناوین کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت روانشناختی» کانون گلستان است که در قالب دوره‌های سه ساعته آموزشی (دو ساعت نظری و یک ساعت عملی) در حال برگزاری است که مدرسی آن را محمدحسین منتظری کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سمیه محمدی مربی‌مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبدکاووس عهده‌دار هستند.

یادآور می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی نوجوانان، در قالب طرح «حالِ خوشِ زندگی» فعالیت های آموزشیِ خود را از تابستان سال گذشته آغاز کرده است و در سال جدید با شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی کارگاه‌های آموزش «مهارت‌های مثبت روانشناختی» را با تاکید بر بازآموزی مربیان در تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه‌ی اعضا مراکز این استان ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =