مدیرکل کانون پرورش فکری با رئیس خانه صنعت‌، معدن و تجارت استان گلستان دیدار کرد

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در راستای گسترش همکاری‌ها، با رئیس خانه صنعت‌، معدت و تجارت استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این دیدار که با حضور الهه مقصودلو، معاون فرهنگی و سید احسان مسلمی کارشناس روابط عمومی همراه بود، به معرفی ظرفیت‌های کانون به‌عنوان تخصصی‌ترین دستگاه دولتی ارائه دهنده خدمات فرهنگی،هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان پرداخت و اولویت‌های سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به خدمت‌رسانی کتابخانه‌های ‌سیار روستایی به مناطق کمتر توسعه یافته گلستان و این‌که فعالیت‌های کانون بواسطه حضور این کتابخانه‌ها در مناطق روستایی نیز ادامه دارد، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین در خرید و واگذاری خودرو شد و بیان کرد: با ایجاد این ظرفیت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان حاشیه‌نشین و روستاهای کمترتوسعه‌یافته که از فعالیت‌های متنوع کانون به نحو شایسته برخوردار می‌شوند، یکی از اولویت‌های کانون مرتفع می‌شود.

در ادامه رمضان بهرامی رئیس خانه صنعت‌، معدت و تجارت استان گلستان با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی دو بال هستند که بکدیگر را تکمیل می‌کنند، فعالیت‌های مجموعه عوامل کانون را در خدمت‌رسانی فرهنگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ستودنی دانست و اظهار داشت:نگاه ماه به طرح و برنامه‌های کانون به‌ویژه حمایت در راه‌اندازی مرکز سیار روستایی کانون مثبت است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد یک ظرفیت پایدار از بخش خیرین با هدف توسعه فرهنگی کودکان و نوجوانان گلستانی به‌عنوان شریک فرهنگی در راستای توسعه استان سهیم باشیم.

در پایان مقرر شد دو طرف برای برگزاری جلسات آینده برنامه‌ریزی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =