مدیرکل کانون استان همدان با حضور در فرمانداری شهرستان تویسرکان،  با فرماندار این شهر دیدار و گفتگو کرد

‏بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون اداری مالی، کارشناس حراست و مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری تویسرکان با حضور در فرمانداری این شهر با سید رسول حسینی دیدار و گفتگو کرد.

 ‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده ضمن دیدار با سید رسول حسینی، وضعیت مراکز فرهنگی هنری این شهرستان را تشریح کرد.
 ‏در ابتدای این دیدار، سید رسول حسینی ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرکل استان و همراهان وی گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه، حاصل غفلت از توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است.
 ‏ وی افزود، اگر امروز فرهنگ کار و مسئولیت‌پذیری در بین کودکان و نوجوانان شکل گیرد، در آینده بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کاهش می‌یابد.
 ‏ حسینی، نقش برنامه‌ها و خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد، کانون دارای سابقه طولانی در حوزه تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.
 ‏ وی خاطر نشان کرد، کانون با خدمات موثری که ارائه می‌کند می‌تواند خلأهای بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر کند.
 ‏ در این دیدار ضرابی‌زاده، ضمن توضیح سیاست‌های کانون، فعالیت‌های این دستگاه فرهنگی را در ایام قرنطینگی و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری، تشریح کرد.
 ‏ مدیرکل کانون هم‌چنین به بیان وضعیت مراکز فرهنگی‌هنری تویسرکان، سرکان و فرسفج پرداخت و نسبت به تجهیز و تعمیر این مراکز تاکید کرد.
 ‏ ضرابی‌زاده تصریح کرد،  سالن سینمای تویسرکان نیاز به تجهیزات و آماده سازی دارد تا هر چه سریعتر کودکان و نوجوانان این شهر از این مکان فرهنگی استفاده کنند. وی هم‌چنین به سالن سینما و مهمانسرای سرکان اشاره کرد و گفت با توجه به موقعیت طبیعی و تفریحی شهر سرکان، تجهیز مهمانسرای موجود در این شهر، مورد تاکید ماست و امید آن را داریم که با مساعدت‌های فرماندار تویسرکان، این مهمانسرا راه اندازی شود.
 ‏ در پایان سید رسول حسینی، ضمن تشکر از دغدغه مدیرکل کانون استان نسبت به راه‌اندازی مهمانسرای این شهر گفت: به زودی از مرکز فرهنگی هنری سرکان بازدید و در حد توان جهت راه اندازی این مهمانسرا مساعدت خواهد کرد و یا اعتباری تخصیص خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =