کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بجنورد، با حضور سرپرست کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ،آقابیگی، سرپرست کانون استان،  ضمن خرسندی از آغاز ارتباط با شورای شهر و کمیسیون فرهنگی، با اشاره به شعار کانون – آینده را باید ساخت –  خاطر نشان کرد که: تمام تلاش بنده و همکارانم ایجاد فضایی با نشاط،آرام و ایمن برای کودکان خواهد بود. ایشان در ادامه به  طرح ها و ایده هایی چون: راه اندازی خانه ی بازی، سینما کانون و مرکز آفرینش های هنری اشاره کرد و گفت:  پویش قصه گویی با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی و احیای قصه های بومی، در سطح استان اجرا خواهد شد و ضمن آموزش قصه گویی به علاقمندان، تحقیق و پژوهش و برگزاری مهرواره ها را در پی خواهد داشت.

آقابیگی با تاکید بر توجه به ارائه خدمات فرهنگی حاشیه شهر و مناطق کمتربرخوردار به پیک امید اشاره کرد و گفت: این فعالیت  با هدف توسعه عدالت محور فعالیت  های فرهنگی در مناطق کم برخوردار و محروم از طریق فعالیت های مراکز سیار و امداد فرهنگی در سطح استان با همکاری دستگاه های مرتبط و دفترهای تسهیل گری به شکل گسترده فعال خواهد شد.

امانی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی نیز ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری در برگزاری ویژه برنامه هایی با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهر بجنورد، خواستار برنامه ریزی مناسب در جهت اجرایی شدن طرح شهر دوستدار کودک در بجنورد شد. ایشان، با توجه به اهمیت جامعه هدف کانون پرورش فکری، نسبت به همراهی و برآورده کردن انتظارات این اداره کل، قول مساعد دادند.

بازدید از مراکز بجنورد توسط اعضای شورای شهر بجنورد و برگزاری جلسه با سازمان های فرهنگی دست اندرکار فعالیت های کودک و نوجوان طی هفته آینده  و تبیین توقعات و انتظارات کانون از شورای شهر، از جمله مصوبات این جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =