یک برگزیده و دو شایسته تقدیر، سهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مسابقه «حقوق کودک از نگاه کودک»

آترین افشاری‌توانا عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ همدان، رتبه سوم کشوری مسابقه نقاشی «حقوق کودک از نگاه کودک» که به همت شهرداری اصفهان برگزار شد را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پس از بررسی آثار رسیده توسط دبیرخانه‌ی مسابقه مجازی نقاشی با عنوان «حقوق کودک از نگاه کودک» اثر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان رتبه سوم کشوری معرفی شد.
 ‏گفتنی است این مسابقه از سوی خانه حقوق شهروندی شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن علمی حقوق کودک ایران و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، با موضوع حقوق کودک از نگاه کودک در قالب نقاشی در اردیبهشت‌ماه برگزار شد که در این میان هیئت داوران، نقاشی آترین افشاری‌توانا، عضو مرکزفرهنگی هنری شماره یک کانون همدان را به دلیل بهره‌مندی از فضای شاد و رنگی و اجرای زیبا و تمیز و هم‌چنین دقت در جزئیات و پرداختن به ظرایف، برای ارائه موضوع «حق بازی و شادی و دوست داشتن زمین، حیوانات و گیاهان» شایسته احراز رتبه سوم این مسابقه دانست.
 ‏ لازم به ذکر است دیگر اعضای شرکت‌کننده در  این مسابقه، «امیرعرفان خراقانی از مرکز فرهنگی هنری کبودراهنگ» و «الناز شهید یزدانی از مرکز شماره ۵ همدان» به عنوان شایسته تقدیر این مسابقه، معرفی شدند.
 ‏ گفتنی است به سبب شرایط موجود در کشور و رعایت فاصله اجتماعی، جوایز آن‌ها از طریق، پست ارسال می‌شود.

آترین افشاری توانا
امیر عرفان خراقانی
الناز شهید یزدانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =