غنی سازی اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان گلستانی در سایه هم‌گرایی دستگاه‌های فرهنگی

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در راستای در راستای ایجاد وحدت رویه بیشتر بین دو دستگاه برای فعالیت‌های تابستانی، با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در راستای هم افزایی و جلوگیری از فعالیت های موازی با رویکرد استفاده از ظرفیت های موجود در دو دستگاه، نشستی با حضور محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون، الهه مقصودلو، معاون فرهنگی با قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این نشست با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه استان، کشور و همچنین اهمیت و ضرورت تقویت مهارت‌های مثبت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه‌ریزی فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند که برای نسل جدید، مناسب بوده و جاذبه داشته باشد یکی از اهداف کانون پرورش فکری در تابستان می‌باشد.

وی با بیان ضرورت هم‌پوشانی و هماهنگی بین دو دستگاه در اجرای برنامه‌های تابستانی با هدف کشف و شکوفایی پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان بیان کرد: وجود مربیان آموزش دیده و توانمند از پتانسیل‌ها و محاسن کانون است که با هم‌گرایی بیشتر دو دستگاه فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های مشترک بوجود خواهد آمد.

قاسم برزمینی،مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل کانون گلستان به جهت فراهم آوردن فرصت ‌مشارکت افزون‌تر این دونهاد، ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های متقابل می‌توان موجب ارایه‌ی مطلوب‌تر فعالیت‌ها و ارتقای سطح برنامه‌ها شد و قدم‌های خوبی در راستای گسترش فرهنگ ورزش و عملیاتی کردن امکانات موجود دو دستگاه برای جامعه هدف هر دو نهاد برداشت.

در پایان مقرر شد معاونان فرهنگی دو نهاد پیشنهادها و نحوه‌ی اجرایی شدن فعالیت‌های مشارکتی را در نشستی فوق‌العاده پیگیری نموده و در قالب تفاهم‌نامه‌ای اجرایی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =