آشنایی نوجوان با مهارت‌های مثبت‌اندیشی محور فعالیت‌های کانون آذربایجان شرقی در تابستان

اولین دوره بازآموزی و آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی با حضور جمعی از مربیان منتخب کانون استان آذربایجان شرقی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، این دوره آموزشی با هدف ارتقاء دانش و تقویت مهارت‌های مثبت اندیشی در بین مربیان علاقه‌مند کانون و انتقال این مفاهیم به کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد.

علی بینش، مدیر کل کانون آذبایجان شرقی، در آغاز این دوره آموزشی با اشاره به اینکه کارگاه‌های مهارت‌های مثبت اندیشی از نیمه دوم سال گذشته در استان آغاز شده است، تاکید کرد: این‌ کارگاه‌ها در تبریز و توسط مربیان آموزشی دیده برگزار و با استقبال مخاطبان همراه شده است.

وی در عین حال تاکید کرد: توسعه و تعمیق کارگاه‌های مثبت‌اندیشی از مهم‌ترین سیاست‌های کانون در سال ۹۹ است و به همین منظور بر توانمندسازی مربیان علاقه‌مند و آموزش‌دیده در این عرصه از طریق برگزاری دوره‌های بازآموزی تاکید شده‌است.

مدیر کل کانون آذربایجان‌شرقی ایجاد نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و تقویت مهارت‌هایی نظیر مثبت‌اندیشی و مهارت نه گفتن را از جمله ویژگی‌های این طرح برشمرد.

نوجوان خودباور، نوجوان جرات‌مند، نوجوان امیدوار، نوجوان معنوی، نوجوان شاد و با نشاط، نوجوان ماهر در روابط مثبت و نوجوان هوشمند هیجانی عناوین کارگاه‌هایی است که تحت عنوان کارگاه‌های «حالِ خوشِ زندگی» برای نوجوانان علاقه‌مند در سراسر کشور توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشته شده است.

دوره حضوری آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی با حضور مربیان علاقه‌مند منتخب کانون در تبریز برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =