کد خبر: 297702
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
بازدید 394
دو عضو و مربی کانون قم نامزد دریافت جایزه نقالی نقشا شدند

یک عضو و یک مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم موفق شدند به مرحله بعدی نخستین جشنواره نقالی نقشا راه پیدا کنند و نامزد دریافت جایزه این رویداد فرهنگی شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، علی اکبر ریاضی کلاهدوز عضو مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری قم در بخش نقالی کودک و سیده لیلا موسوی مربی شاهنامه‌خوانی کانون در بخش نقالی بزرگ‌سال بانوان به عنوان نامزدهای دریافت جایزه جشنواره معرفی شدند.

جشنواره بین‌المللی نقالی و شاهنامه‌خوانی از سوی مرکزهنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی و با هدف توجه به مفاهیم عمیق و نهفته در داستان‌ها و حماسه‌های شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی به عنوان یکی از اسناد هویت ملی و در مسیر توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر زبان معیار در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 این جشنواره از بخش‌های‌ نقالی کودک، شاهنامه‌خوانی کودک، شاهنامه‌خوانی بزرگ‌سال بانوان، نقالی بزرگ‌سال بانوان، نقالی بخش نوجوان آقایان، نقالی بخش نوجوان بانوان، شاهنامه‌خوانی بخش نوجوان بانوان، شاهنامه‌خوانی بخش بزرگ‌سال آقایان و نقالی بخش بزرگ‌سال آقایان تشکیل شده است.

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، فراخوان این جشنواره را نیمه اول اردیبهشت۱۳۹۹ منتشر و اکنون نتایج اولیه و آثار راه‌یافته به مرحله بعدی این رویداد را اعلام کرد.

مرشد محسن میرزاعلی دبیر اجرایی و احمدرضا آذربایجانی دبیر علمی این جشنواره هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =