کد خبر: 297707
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
بازدید 417
برنامه‌های کانون فارس در دهه کرامت با بهره‌گیری از فضای مجازی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در فضاهای مجازی، کام کودکان و نوجوانان را در ایام دهه کرامت شیرین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، فعالیت‌های این اداره کل با توجه به عدم حضور اعضا در مراکز فرهنگی هنری کانون با هدف مقابله با ویروس کرونا، در بستر مجازی برگزار می‌شود. بر این اساس مربیان متخصص کانون با حضور و فعالیت مسمتر در گروه‌های مجازی ایجاد شده در مراکز، تمامی برنامه‌ها را متناسب با این دهه و میلاد حضرت معصومه (س) بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) و میلاد امام رضا (ع) به انجام می‌رسانند.

بر اساس این گزارش و بنا به برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، در روز میلاد حضرت معصومه (س)، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس با برقراری ارتباط مجازی با اعضا و مربیان، این روز را به دختر خانم‌های عضو کانون و مربیان تبریک می‌گوید.

برگزاری جشن ولایت با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی در فضای مجازی با محوریت دهه کرامت، دریافت پیام‌های تبریک اعضا مراکز کانون و پخش از سیمای فارس (برنامه گمپ گلا)، اجرای برنامه مداحان رضوی و انتشار مولودی‌خوانی اعضا کودک و نوجوان در فضای مجازی با موضوع دهه کرامت از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این ایام است.

مربیان هنری کانون فارس نیز در مسابقه فضاسازی با موضوع بزرگداشت دهه کرامت و ارسال در گروه‌های مجازی مراکز کانون شرکت و اعضا نقاشی‌هایشان را ارسال می‌کنند.

پویش «نامه‌ای به دخترم» فعالیت دیگر کانون فارس است که ویژه والدین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر طراحی شده و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

جمع‌آوری خاطرات کودکان و نوجوانان از اولین زیارت حرم‌های مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) با عنوان خاطرات زیارت، قصه‌گویی اعضا و مربیان، معرفی شخصیت، معرفی ایام و وقایع، نوشتن شعر و دلنوشته، ساخت کاردستی، شعرخوانی، معرفی کتاب و ساخت انیمیشن دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت توسط اعضا و مربیان کانون فارس اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =