کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دوست قدیمی همه خانواده ها است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نیم قرن فعالیت مثبت، مستمر و با کیفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این مجموعه را به دوست قدیمی همه خانواده ها، کودکان و نوجوانان دیروز و امروز تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان پس از بازدید از نمایشگاه و دستاورد های کانون پرورش فکری در نشست با سید محمد قلمکاریان، اظهار داشت: این مجموعه ارزشمند با نیم قرن سابقه، همواره به عنوان یک دوست و همراه مطمئن در کنار مردم این سرزمین بوده است.

وی با توجه به شرایط زمان و مکان برای جذب مخاطبان گفت: برای به روز بودن کانون پرورش فکری باید بر روی برنامه ریزی و انجام کارهای زیرساختی تمرکز کرد تا جایگاه کنونی کانون پرورش فکری ارتقا یابد و کودکان و نوجوانان بیش از پیش به این مجموعه جذب شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رویکرد حفظ و دوستی با خانواده ها افزود: این امر با تلاش و کوشش مدیران و مربیان کانون محقق می شود.

محمد اعتدادی با بیان این که برنامه ها، طرح ها و دوره های مفیدی در کانون پرورش فکری در حال اجرا است، عنوان کرد: اطلاع رسانی فعالیت های کانون باید با تمرکز بیشتری انجام شود تا مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزایش پیدا کنند و کودکان و نوجوانان بیشتری در مراکز مختلف کانون پرورش فکری حضور یابند.

وی در ادامه نیز دلیل اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را موفقیت این مجموعه در گذشته عنوان کرد و گفت: کانون پرورش فکری در گذشته با تربیت و پرورش هنرمندان، کودکان و نوجوانان موفقیت خود را ثابت کرده است و اکنون نیز باید روند گذشته را براساس نیازهای روز جامعه ادامه دهد تا شاهد موفقیت بیش از پیش این مجموعه باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به  تعامل کانون پرورش فکری با اداره آموزش و پرورش و دیگر نهادهای مرتبط گفت: این تعامل می تواند در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه ها، طرح ها و دوره های آموزشی کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 تعامل بیش از پیش کانون و آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده ساز

همچنین در این نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گزارشی از فعالیت و عملکرد کانون پرورش فکری ارائه کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش می توانند زمینه بهتری برای همکاری و تعامل بیشتر بین مدارس و مراکز کانون فراهم سازند تا موجب تربیت و پرورش فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی شوند.

سید محمد قلمکاریان در ادامه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکمل برنامه های آموزشی  مدارس خواند و گفت:استفاده از ظرفیت های کانون و آموزش و پرورش قطعا باعث می شود تا برنامه ها، طرح ها و دوره های آموزشی با سطح بالای کیفی و کمی اجرا شوند و همچنین هم افزایی بین دو سازمان موجب تالیف محتوای مناسب آموزشی برای کودکان و نوجوانان شود.

وی در ادامه به ایجاد شورای سیاستگذاری کودک و نوجوان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: حضور فعال مدیران ارشد آموزش و پرورش استان در این ستاد قطعا باعث پیشبرد اهداف این ستاد می شود و همچنین در ساماندهی فعالیت های کودکان و نوجوانان در سطح استان نقش مهم و تاثیرگذاری خواهد داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =