کد خبر: 297734
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
بازدید 275
اولین نشست تخصصی مجازی مربیان هنری کانون لرستان برگزار شد

اولین نشست تخصصی مربیان هنری کانون لرستان با حضور معصومه فاضلی مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی اداره کل آفرینش های هنری و ادبی کانون به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، اولین نشست تخصصی مربیان هنری با حضور معصومه فاضلی مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی اداره کل آفرینش های هنری و ادبی کانون به صورت مجازی برگزار شد.
کارشناس مسئول هنرهای تجسمی اداره کل آفرینش های هنری کانون درابتدای این کارگاه با موضوع خلاقیت در آموزش و ارائه آثار هنری مطالبی را بیان داشت.
معصومه فاضلی زمینه های ایجاد خلاقیت در بچه ها و خصوصیات افراد خلاق را در کارگاه های هنری تشریح کرد و به چگونگی پرورش خلاقیت کودکان ونوجوانان در مراکز اشاره کرد
دربخش بعدی کارگاه «انتخاب موضوع» ، «ارائه موضوع» و هدایت موضوع توسط مربیان هنری را مورد بحث و گفت وگو قرار داد و مربیان نظرات خود را مطرح کردند.
کارشناس مسئول هنرهای تجسمی اداره کل آفرینش های هنری کانون در خصوص فراخوان های بین المللی و نحوه جمع آوری و ارسال آثار مواردی را بیان داشت و بر نسبتن به ارسال به موقع آثار مسابقات مختلف تاکید کرد.
در ادامه جلسه، مربیان سوالات خود را مطرح کردند و مدرس این کارگاه به آنه پاسخ دادند و تعدادی از آثار اعضای مراکز، با توجه به بحث های عنوان شده در کارگاه،  مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است: تحلیل و بررسی آثار نقاشی اعضا و مربیان درجلسه آینده انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =