بررسی مسایل کاری نیروهای پاره‌وقت در کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: نیروهای پاره‌وقت کانون به عنوان بخش تخصصی و کارآمد کانون پرورش فکری جایگاه ویژه‌ای در فعالیت‌ها و موفقیت‌های کانون دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران پاره‌وقت کانون در نشستی صمیمی با مدیرکل کانون استان دغدغه‌های خود را بیان کردند.

این جلسه با سخنان مربیان ادبی و هنری کانون و بیان مسایل کاری آنان آغاز شد که در این بخش همکاران در خصوص ساعت‌های کاری و دریافتی‌های خود سخن گفتند و گزارشی از تلاش خود خود برای پاسخگویی به اعضا در فضای مجازی ارایه دادند.

پس از سخنان مربیان، مدیرکل کانون استان در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشستی گفت: «گفت‌وگو» به عنوان موثرترین شیوه‌ی شناخت یک‌دیگر و آگاهی از دغدغه‌های طرف مقابل، می‌تواند راه را بر بسیاری از برداشت‌های اشتباه ببندد و با حل این مسایل، از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

وی در ادامه افزود: رسیدن به این سطح از درک و شعور اجتماعی که در آن کارکنان «منطق و گفت‌وگو» را برای پیگیری مسایل خود برمی‌گزینند، اتفاق مبارکی است که جا دارد این مهم را به مجموعه‌ی کانون تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های همکاران پاره‌وقت کانون برای موفقیت کانون در انجام رسالت خود، خطاب به مربیان پاره‌وقت حاضر در جلسه گفت: حضور شما مربیان در مراکز کانون حائز اهمیت است و توانمندی‌های هنری و ادبی شما از جمله عوامل موثر در جذب و ماندگاری اعضاست.

مدیرکل کانون هم‌چنین عنوان کرد: شما که با وجود پاره‌ای مشکلات این‌گونه با عشق و انگیزه به فعالیت خود ادامه می‌دهید نشان از وفاداری شما به کانون است و حق شماست که بهترین موقعیت را داشته باشید.

هادی سپس با ذکر این نکته که: «مطالبه‌گری» جزو حقوق اساسی شماست، از تلاش‌های مدیرعامل محترم و مجموعه‌ی ستادی برای بهبود شرایط فعلی همکاران خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ی که همه‌ی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داده و کانون نیز از این قاعده بی‌نصیب نمانده، اما مسئولان با آگاهی از خواسته‌های شما و اهمیتی که برای سازمان دارید، همه‌ی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از مسیر قانونی خود برای بهبود شرایط شما سازوکار لازم را فراهم آورند.

وی با برشمردن نمونه‌هایی از این همت مسئولان برای ارتقای وضعیت شغلی و معیشتی همکاران، از پیگیری استان نیز خبر داد و گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به وضعیت ویژه‌ای، که به واسطه‌ی موقعیت جغرافیایی دارد، دارای شرایط حساسی است و کار فرهنگی در این منطقه می‌تواند آسیب‌های فراوان ناشی از این موقعیت را به حداقل برساند و به همین سبب فعالان فرهنگی باید با آرامش به کار خود بپردازند تا بتوانند برای ساختن آینده‌ای روشن به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنند و به همین منظور در استان نیز همواره پیگیر رسیدن به شرایط مناسبی برای شما عزیزان هستیم.

هادی در پایان اظهار امیدواری کرد با گذر از این شرایط ویژه، اتفاق‌های بهتری در آینده رقم بخورد و همه‌ی همکاران، به ویژه نیروهای پاره‌وقت، از آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =